close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • سئو کلاه سیاه, اینستاگرام
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 19
    کل نظرات : 0

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 4 نفر
    بارديد ديروز : 22 نفر
    بازديد هفته : 28 نفر
    بازديد ماه : 218 نفر
    بازديد سال : 1283 نفر
    بازديد کلي : 10633 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 4 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    وگل جستجو کرد , تبلیغ شما را در بلاک سمت چپ ، راست و ... نمایش بدهد , اما این تنها یک دید جزئی نگرانه بود چون که سیستم تبلیغات در گوگل بسیار بزرگ است و همچنین دارای سیستم مدیریت بسیار بزرگی است . ما در این مقاله شما را با پیچیدگی های این سیستم آشنا خواهیم ساخت .بهتر است در ابتدا شما را با چند اصلاح تبلیغاتی آشنا سازیم توجه کنید که این اصطلاحات در امر تبلیغات کلیکی بسیار مهم هستند و بهتر است اول با آن ها آشنا شوید . فقط توجه داشته باشید که این اصطلاحات ممکن است که در هر کاری مفهوم خاصی داشته باشند ما تمام توضیحات این بخش را از جهت مورد گفتط با کلمات کلیدی می باشد. یعنی شما تبلیغی را که به کاربران نمایش داده اید دقیقا همان چیزی است که کاربران دیده اند . فرض کنید که تبلیغ سئو و بهینه سازی کرده اید ولی زمانی که کاربر وارد سایت شما می شود ، موضوع دیگری را مشاهده می کند . و این اصلا خوب نیست . باید تلاش کنید که Quality Score خود را بالا ببرید.در این مثال توضیح واضح از Quality Score را به شما نشان خواهیم داد فرض کنید که کاربری به دنبال "جوراب راه راه" در گوگل می گردد و زمانی که این کلمه را جستجو می کند , سیستم تبلیغاتی گوگل , گزینه (هایی) را برای آن نمایش می دهد ؛ زمانی که این کارط با کلمات کلیدی می باشد. یعنی شما تبلیغی را که به کاربران نمایش داده اید دقیقا همان چیزی است که کاربران دیده اند . فرض کنید که تبلیغ سئو و بهینه سازی کرده اید ولی زمانی که کاربر وارد سایت شما می شود ، موضوع دیگری را مشاهده می کند . و این اصلا خوب نیست . باید تلاش کنید که Quality Score خود را بالا ببرید.در این مثال توضیح واضح از Quality Score را به شما نشان خواهیم داد فرض کنید که کاربری به دنبال "جوراب راه راه" در گوگل می گردد و زمانی که این کلمه را جستجو می کند , سیستم تبلیغاتی گوگل , گزینه (هایی) را برای آن نمایش می دهد ؛ زمانی که این کارین PPC کار آسانی نیست ، این کار نیاز به صرف زمان زیادی داشته و باید بر روی بودجه و زمان خود سرمایه گذاری کنید.یک اشتباه بزرگ در تبلیغات، استفاده از کلید واژه ها ، بدون یک برنامه ریزی روشن است یا به عبارتی دیگرقبل از اینکه بدون هیچ مقدمه و بررسی به اصطلاح بپرید وسط موضوع . زمانی که به یک برنامه ریزی روشن رسیدید و 3 فاکتور هدف ، بودجه ، و ارتباط را در نظر گرفتید ، می توانید شروع به تحقیق در مورد کلمات کلیدی مناسب نمائید ، برای ایجاد کلمات کلیدی مناسب ابزار های زیادی هم رایگان و هم غیر رایگان وجود دارد .سعی کنید در انتخاب کلمات کلیدی کمی هوشمند

    بالا آمدن در الکسا
    [ دوشنبه 21 دی 1394 ] [ 20:53 ] [ Lisa ][ بازديد : 346 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    انجام سئو تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    لینک بیلدینگ تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    بهینه سازی سایت خبری تاريخ : دوشنبه 23 فروردين 1395
    موتور جستجو تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    موتور جستجو تاريخ : يکشنبه 8 فروردين 1395
    روش های انتشار محتوا تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    گوگل تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    بهینه سازی سایت تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    بررسی و نقد فیلم Espion, lève-toi تاريخ : سه شنبه 19 آبان 1394
    فال حافظ با معني fale hafez تاريخ : دوشنبه 15 تير 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 1

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو