close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • سئو کلاه سیاه, اینستاگرام
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 19
    کل نظرات : 0

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 12 نفر
    بارديد ديروز : 22 نفر
    بازديد هفته : 36 نفر
    بازديد ماه : 226 نفر
    بازديد سال : 1291 نفر
    بازديد کلي : 10641 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 2 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    پادشاهی نشانده است و دلش نمی خواهد او با زنی که شاهزاده ای از کشوری بیگانه نیست، ازدواج کند. فرین که در مجموعه تلویزیونی « The Tudors» نقش کرامول را بازی می کرد، جزء بهترین نقش های آن مجموعه بود اما اینجا لرد وارویک چیزی جز یک شخصیت مغلوب شده ی تک بعدی نیست که وفاداری خود را از شخصی به شخص دیگر تغییر می دهد و خانواده اش را طوری کنترل می کند تا بانوی دوم مملکت از لحاظ قدرت را میان خود پرورش دهند. دختر کوچک او آنه (مارسی) خیلی زود مجبور می شود با روش های تأثیر گذاری و نفوذ و قدرت آشنا گردد و مانند تک خط معرف مجموعه ی «ملکه سفید» یاد بگیرد که "مردها به میدان نبرد می روند و زن ها به جنگ می پردازند". صحنه های پرقدرت زیادی در «ملکه سفید» وجود دارند،‌ لحظاتی که چندین مرتبه نشان می دهند که چطور بدن یک زن هم قوی ترین ابزار او بود و هم زندان اجتناب ناپذیر او. مردها می توانستند سرنوشت خود را به وسیله ی قدرت فکری یا شمشیر در دست بگیرند اما زن ها فقط سیستمهای اطلاعاتیِ شخصیشان به گوش میزنند. املأ جای تایپ کردن را گرفته و بازیهای کامپیوتری با استفاده از فناوریِ سه بعدیِ حقیقی تماما آمیخته با حرکاتِ بدن شده اند. ارتباطات اغلب بدون نام و نشان صورت میگیرد. در این بین تیئدور (با بازی واکین فینیکس) ...هیچوقت اسپایک جونز را متّهم به کوته همّتی نکنید. آخرین تلاشِ سینماییِ جونز، «او»، را میتوان در ژانرِ "عملی-تخیّلیِ مکاشفه گون" یا شاید "عاشقانه ی اینترنتی"(iRomance) خواند. بدون در نظر گرفتنِ جزئیات، ایده ی «او» - هوشمندیِ ماشین ها - برای طرفدارانِ فیلمهای علمی-تخیلی آشناست، که بُعدی جدید و جالب از آن را می پیماید. جونز علاوه بر کاوشِ این که این پدیده در آینده ی نزدیک در چهارچوب دنیای واقعی چگونه خواهد بود، نگاهی به چگونگیِ پاسخ مردم به روابط غیرمرسوم و چگونگیِ امکانِ تغییرِ روابطِ انسان ها در جوامع تحت سلطه ی کامپیوترها می اندازد.داستان فیلم در آینده‌ای نامعین اتفاق می افتد. دنیایش برایمان خلاق کوئن در باره مردی به نام لویین دیویس است که میخواهد به یک نوازنده مشهور در سبک موسیقی فلک تبدیل شود. فیلم شروع میشود و ما لویین را میبینیم که در حال اجرای یک موسیقی تلخ(به نام منو دار بزن یا hang me ) است که به نوعی احساس پوچی و سیر شدن از دنیا رو نشان میدهد بعد از اجرای لویین متوجه میشود که فردی در بیرون از کافه منتظر اوست و این شخصی لویین را به طور مضحکی میزند. فیلم کات میخورد و ما لویین را میبینیم که از خواب بیدار میشود و متوجه میشویم که او در واقع فردی بی خانمان است که هر روز در خانه کسی میخوابد و در عین حال با اجراهایش در کافه ای به زندگی خود ادامه میدهد. لویین فرد تنهایی است و روابط او با دیگران هم خوب نیست.زنی که با او اشنایی دارد احتمال میدهد که از او باردار است و مدام او را مورد تمسخر قرار میدهد و یا دفتری که مسئول پخش البوم اوست مدام او را مورد بی اعتنایی قرار میدهد گویی که او اصلا وجود ندارد. خود لویین هم نمیتواند با نقش اصلی آن است. کافی است اندکی چاشنی عاشقانه فانتزی به یک فیلم اضافه کنید تا به آن دست عاشقانه‌های عالی که هالیوود زمانی می‌ساخت دست یابید. stories/rooz/naghd/TheLunchbox/nf-lunchbox-2alt="images/stories/rooz/naghd/TheLunchbox/nf-lunchbox-2style="border: 1px solid black; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif; font-size: small; text-align: justify; float: left; margin: 8px 10px;" border="0" width="300">تنها تفاوتی که اینجا هست این است که «ظرف ناهار» هالیوودی نیست. این یک داستان منحصر به بمبئی است؛ یک محصول شیرین هندی که بر روی جزئیات بومی دست می‌گذارد و آنها را در قالب بن مایه‌های جهان شمول به رخ می‌کشد. همه چیز حول یک آشنایی غیر منتظره دو قلب تنها و تمامی برداشتهای استعاری ممکن از غذایی که با عشق مهیا شده شکل می‌گیرد. در این داستان غذا به شیوه‌ای جالب و در ظروف ناهار معروف به «ظرف ظهرانه» یا «دبّه» هر روز توسط افراد

    بررسی فیلم The Hit
    [ سه شنبه 19 آبان 1394 ] [ 17:57 ] [ Lisa ][ بازديد : 348 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    انجام سئو تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    لینک بیلدینگ تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    بهینه سازی سایت خبری تاريخ : دوشنبه 23 فروردين 1395
    موتور جستجو تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    موتور جستجو تاريخ : يکشنبه 8 فروردين 1395
    روش های انتشار محتوا تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    گوگل تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    بهینه سازی سایت تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    بررسی و نقد فیلم Espion, lève-toi تاريخ : سه شنبه 19 آبان 1394
    فال حافظ با معني fale hafez تاريخ : دوشنبه 15 تير 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 1

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو